sábado, 1 de agosto de 2009

What You Are - Audioslave

What you Are

And when you wanted me,
I came to you
And when you wanted someone else,
I withdrew
And when you asked for light,
I set myself on fire
And if I go far away,
I know you'll find another slave

Cause now I'm free from what you want
Now I'm free from what you need
Now I'm free from what you are

And when you wanted blood,
I cut my veins
And when you wanted love
I bled myself again
Now that I've had my fill of you,
I'd give you up forever
And here i go far away
I know you, you'll find another slave

Cause now I'm free from what you want
Now I'm free from what you need
Now I'm free from what you are

Then a vision came to me
when you came along
I gave you everything
but then you wanted more

NowI'm free from what you want
Now I'm free from what you need
Now I'm free from what you are.

Lo que eres

Cuando me quisiste
Vine a ti
Cuando quisiste a alguien más
Yo me hice a un lado
Y cuando pediste fuego
Me incendié
Y si me marcho lejos
lo sé, encontrarás a otro esclavo

Porque ahora estoy libre de lo que quieres
Ahora estoy libre de lo que necesitas
Ahora estoy libre de lo que eres

Cuando quisiste sangre
corté mis venas
Y cuando quisiste amor
me desangré de nuevo
Ahora que estoy harto de ti
te dejaré para siempre
Y aquí voy, lejos, y te conozco
Sé que encontrarás a otro esclavo

Porque ahora estoy libre de lo que quieres
Ahora estoy libre de lo que necesitas
Ahora estoy libre de lo que eres

Entonces una visión vino a mí
Cuando tú llegaste
Te di todo
Pero entonces quisiste más

Ahora estoy libre de lo que quieres
Ahora estoy libre de lo que necesitas
Ahora estoy libre de lo que eres

-------------------------------------------------
Bueno, del album homónimo de 2002. Traducido en un momento relevante de mi vida, jajaja.
Acá la canción.

No hay comentarios: